poniedziałek, 14 października 2019

Przedpremierowo: „Między pragnieniami” — Anna Bednarska




„(...) W nocy wydaje nam się, że jesteśmy niczym. To kwestia światła.
Zabawne, że tylko od tego zależymy.”

 
Natalia, Nina i Remigiusz — troje ludzi zajmujących jedno mieszkanie. Każdego dnia mijają się w kuchni czy na korytarzu. Praktycznie ze sobą nie rozmawiają, jedynie wymieniają się zdawkowym „cześć” lub mało istotnymi uwagami. Nic o sobie nie wiedzą. Do czasu. Pewnego dnia wprowadza się do nich nowy lokator, Bartek. I wtedy wszystko się zmienia. Zaczynają dostrzegać drugiego człowieka, jego problemy i potrzeby. Zaczynają ze sobą rozmawiać i wreszcie — po latach — naprawdę się poznawać. A przede wszystkim podejmują próbę walki o siebie i swoje pragnienia...

To historia, która zaciekawiła mnie absorbującą i przemyślaną fabułą. To opowieść, która ujęła mnie złożonością tematyczną, psychologiczną kreacją bohaterów i paletą emocjonalną bijącą z każdej przewracanej kartki. Która mnie niesamowicie wciągnęła i którą chłonęłam z ogromną przyjemnością.

Czasem wprawiała mnie w melancholijny stan, innym razem wymagała ode mnie większego skupienia, ale co najważniejsze, nierzadko skłaniała mnie do wielu cennych przemyśleń i wysuwania wniosków.

To powieść o samotności, poczuciu stagnacji i niejako rezygnacji, o trudnych wyborach i obawach przed ich konsekwencjami. O pragnieniu bliskości, miłości i zrozumienia. O poszukiwaniu słusznej i jedynej drogi oraz zmaganiu się z własnymi uczuciami. Przede wszystkim jednak o tym, że aby postawić krok ku nowemu, najpierw trzeba stoczyć niejedną walkę z obrazami przeszłości.

„Między pragnieniami” to porywająca, niezwykle intrygująca, owiana morzem emocji i otulona nostalgiczną nutą powieść. Fascynująca i zaskakująca historia o ludziach mierzących się z cieniami przeszłości. Warta uwagi!


 „(...) Człowiek, który cierpi na bezsenność, najbardziej boi się tego,
czy wybrał odpowiedni moment na położenie się do łóżka.”


Tytuł: „Między pragnieniami”
Autor: Anna Bednarska
Wydawnictwo: Novae Res
Data premiery: styczeń 2020
Ilość stron: 622
Oprawa: miękka
Kategoria: literatura obyczajowa
Egzemplarz recenzencki


5 komentarzy:

  1. Nie znam twórczości autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka mnie zaciekawiła, więc zapisuję sobie tytuł. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Grubiutka. Opis zachęcający i Twoja opinia zachęcająca, więc chyba się za nią wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie jestem pewna, czy na pewno bym się wciągnęła w tę powieść. Ale czemu, by kiedyś nie spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam wszystkich, nazywam się Felicia Aisha Sadat i jestem tutaj, aby świadczyć o dobrych dziełach BABA NOSA UGO ze świątyni w Karnataka, ponieważ moje szczęście zostało przywrócone, jestem małżeństwem od około 11 lat, do tego stopnia, że ​​mój mąż zaczął zachowywać się dziwnie, a potem zostawił mnie i nasze 2 dzieci innej kobiecie na ponad 6 miesięcy, nigdy nie wiedziałem, że miał romans z inną kobietą, ta kobieta chce czerpać moje szczęście i wszystko, nad czym pracowałem, czułem się jak kończąc to wszystko. Szukając rozwiązania, natknąłem się na kilka zeznań na temat Spellcaster w Internecie.
    Niektórzy ludzie zeznawali, że przywiózł ich kochanka Ex, inni zeznawali, że rozwiązuje on wszelkiego rodzaju problemy duchowe, ziołolecznictwo na choroby takie jak Fybroid, Astma, choroby przenoszone drogą płciową, choroby nerek, cukrzyca, zaburzenia erekcji, wygrana na loterii. Nigdy nie wierzyłem w czarnoksiężnika, ale nie miałem opcji, ponieważ szukałem wszędzie rozwiązania, więc dostałem e-mail BABA NOSA UGO z Testimonies online i postanowiłem spróbować.
    Skontaktowałem się z nim przez e-mail i wyjaśniłem mu mój problem, powiedział mi, co muszę zrobić, i zrobiłem tak, jak mi polecił, przygotowałem coś do użycia, sam zrobił większość rzeczy, właściwie wątpiłem, kiedy powiedział mnie, że powinienem spodziewać się dobrych wiadomości, minęło mniej niż 7 dni, kiedy mój mąż zadzwonił do mnie po tak długim czasie. Wrócił przepraszając i prosząc o wybaczenie, wszystko było jak sen, wybaczyłem mu i teraz jesteśmy jeszcze bardziej szczęśliwi niż kiedykolwiek wcześniej.
    Chciałbym podziękować BABA NOSA UGO za jego życzliwą pomoc, nigdy nie spodziewałem się tak wspaniałej pracy duchowej i nie przestanę dzielić się jego świadectwem. Jeśli masz jakieś problemy duchowe i szukasz prawdziwego i prawdziwego Zaklinacza Zaklęć, skontaktuj się z BABA NOSA UGO, a będziesz zadowolony, że to zrobiłeś.

    E-mail: nosaugotemple@gmail.com / nosaugotemple@net-c.com

    WhatsApp: +33753216802

    https://karnatakatemple.wixsite.com/karnataka

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny mojego bloga i za wszystkie komentarze :)

Korzystanie ze strony Wielbicielka książek i pozostawianie komentarzy jest jednoznacznym wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z art. 13 o Ochronie Danych Osobowych.
Jednocześnie każda osoba ma prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich poprawienia w razie potrzeby.