wtorek, 3 listopada 2020

„Piękne zapomnienie. Bracia Maddox” – Jamie McGuire

 


 

Camille Camlin to studentka i barmanka, która z niecierpliwością wyczekuje weekendu, bo tylko wtedy może spędzić cudowne chwile ze swoim ukochanym. Jednak nie tym razem. Mężczyzna oznajmia dziewczynie, że niestety nie mogą się zobaczyć, ponieważ jest on zawalony pracą. Rozczarowana Camille wraz ze współlokatorką udają się zatem do klubu Red Door. Tam spotykają Trentona Maddoxa, który wzbudza w Camille dotąd nieznane jej emocje…

To nie będzie recenzja, a lakoniczna opinia o książce, której nie byłam w stanie skończyć. Ba! Ja nawet nie dotarłam do połowy, pomimo kilkunastu podejść. Poddałam się na siedemdziesiątej trzeciej stronie i nie byłam w stanie ruszyć dalej. Dlaczego?

Odpowiedź jest bardzo prosta. Dawno nie czytałam tak słabej książki, pozbawionej polotu, infantylnej i monotonnej. Fabuła przyjmująca żółwie tempo i wywołująca znużenie, banalne dialogi tak naprawdę o niczym i nijacy bohaterowie. Jednym słowem – nuda. To powieść, która zdecydowanie nie porywa, nie intryguje, nie wyzwala żadnych intensywnych uczuć.

Natomiast jest doskonałym lekarstwem na sen, o czym sama się przekonałam. Jeśli nie możesz zasnąć, to sięgnij po „Piękne zapomnienie. Bracia Maddox”. Po kilku stronach wpadniesz w objęcia Morfeusza. I tyle.


Autor: Jamie Mcguire
Tłumaczenie: Małgorzata Bortnowska
Data wydania: 2020
Ilość stron: 392
Oprawa: miękka
Kategoria: literatura kobieca/romans
Egzemplarz recenzencki
 

 

2 komentarze:

  1. Szkoda, że książka wypadła tak słabo. Nie planowałam jej czytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda , że jest jeden komentarz. To na pewno jest źle.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny mojego bloga i za wszystkie komentarze :)

Korzystanie ze strony Wielbicielka książek i pozostawianie komentarzy jest jednoznacznym wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z art. 13 o Ochronie Danych Osobowych.
Jednocześnie każda osoba ma prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich poprawienia w razie potrzeby.