piątek, 8 stycznia 2021

„Co dwie głowy, to nie jedna” – Anita Scharmach




Małgosia Kwiatek  to autorka powieści obyczajowych o statusie bestsellerów. Pewnego dnia dowiaduje się, że mężczyzna, za którego wkrótce ma wyjść za mąż, ją zdradza. I co więcej, zostanie ojcem dziecka kochanki. Kobieta się załamuje, nawet nie jest w stanie napisać kolejnej książki, na którą czeka redaktor. W zaistniałej sytuacji ten wpada na pomysł, aby Gosia w duecie z Marią Jaską napisała bestseller. W tym celu miałaby wyjechać w Bieszczady, gdzie mieszka Maria – autorka kryminałów. Kwiatek nie kryje swego niezadowolenia. Zresztą wszyscy dobrze wiedzą, że pisarki nie pałają do siebie sympatią. Gosia przystaje na propozycję redaktora Filipa, ale oczywiście ma warunek. Zabiera ze sobą babcię, przyjaciółkę z córeczką oraz sekretarkę Joasię. Niebawem przekona się, czy wyjazd w Bieszczady był słuszną decyzją. Decyzją, która z pewnością zmieni jej życie...

Lekkość, subtelność, naturalność, szczerość i prawda – to niewątpliwie cechy najnowszej powieści Anity Scharmach o, jak się okazuje, znaczącym tytule „Co dwie głowy, to nie jedna”. To opowieść zdecydowanie porywająca, intrygująca i pełna rozmaitych emocji.  To historia niepozbawiona ciepła i humoru, chwilami niezwykle przejmująca i otulona cudowną aurą. A przede wszystkim to powieść dotykająca wielu istotnych zagadnień.
 
Zdrada, która łamie serce, burzy spokój oraz ustabilizowane życie. Samotność i tęsknota wynikające z kilkumiesięcznej rozłąki z ukochanym, który jest kapitanem na statku. Wspaniała i ujmująca relacja babci z wnuczką. Kulisy pisarskiego świata oraz ściśle skrywane tajemnice autorek. Przyjaźń wystawiona na wieloletnią próbę. Nieporozumienia, które stają się powodem zrywanych więzi. Miłość, która zamiast jednoczyć, czasami niestety dzieli. Choroba dziecka, która sprawia, że stosunki rodziców są coraz chłodniejsze, a i uczucie ich łączące z każdym dniem gaśnie.  Niezrozumiały, ignorujący i niewybaczalny stosunek rodzica do chorego dziecka. Zdarzenie, które uświadamia, że człowiek, którego darzyło się niegdyś ogromnym uczuciem, teraz wyzwala tylko nienawiść. Przeszłość, z którą trzeba się wreszcie zmierzyć i ją zaakceptować. I podróż, która zmienia życie wielu ludzi. O tym właśnie jest powieść „Co dwie głowy, to nie jedna”.
 
Powieść, po którą bez wątpienia warto sięgnąć, albowiem owa ujmie fabułą, wprowadzi w niepowtarzalny nastrój, wyzwoli mnóstwo emocji oraz pozwoli wyłuskać i zrozumieć niejedno przesłanie, które niesie.  Gorąco polecam!
 
 
Tytuł: „Co dwie głowy, to nie jedna”
Autor: Anita Scharmach
Data wydania: 2020
Ilość stron: 288
Wydawnictwo: Lucky
Oprawa: miękka
Kategoria: literatura obyczajowa
Egzemplarz recenzencki
 

 

12 komentarzy:

  1. Myślę, że ta książka mogłaby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten blog na pewno spodoba się bardzo dużej liczbie osób. Mnie ten blog bardzo zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno bardzo dobrze zrobiłem ,że wszedłem na ten blog. Z tego artykułu dużo się dowiedziałem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem pewny na 100 procent ,że każdy z was skorzysta z bardzo profesjonalnej oferty 514 455 736 .Sam z tej oferty skorzystałem i jestem z tego powodu bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka czeka na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele interesujących artykułów na najróżniejsze tematy znajdziecie na stronie https://smartix.pl/. Moim zdaniem jest to świetny portal informacyjny, na który sam codziennie wchodze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nazywam się Elfrida canga z Albanii, chcę podzielić się tym cudownym doświadczeniem z całym światem, jak wspaniały rzucający zaklęcia miłosne pomógł mi sprowadzić męża po tym, jak opuścił mnie na ponad 8 miesięcy, aby być z inną kobietą, skontaktowałem się z wieloma zaklęciami Caster ale nie mógł mi pomóc, dopóki nie poznałem tej wspaniałej DR DAWN ACUNA, obiecała mi i wróciła do męża w 48h, odkąd wrócił okazał mi miłość i troskę, teraz żyjemy w pokoju i szczęściu, a wszystko dzięki ty Dr.
    Skontaktuj się z nią w sprawie wszelkich wyzwań w związku lub jeśli chcesz szybko zajść w ciążę lub wyleczyć jakąkolwiek chorobę, Dr Dawn da Ci perfekcyjny rezultat.
    E-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog. Dużo osób powinno wejść na ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kumplowi powiem o tym blogu. On na ten blog wejdzie bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten blog mi się podoba. Zostanie na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog. Na pewno dużo osób wejdzie na ten blog.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny mojego bloga i za wszystkie komentarze :)

Korzystanie ze strony Wielbicielka książek i pozostawianie komentarzy jest jednoznacznym wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z art. 13 o Ochronie Danych Osobowych.
Jednocześnie każda osoba ma prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich poprawienia w razie potrzeby.