piątek, 23 kwietnia 2021

Światowy Dzień Książki i Praw Autorksich z przeczytaj.pl

 

 

Dziś jest 23 kwietnia, czyli Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich. Z tej okazji zespół portalu przeczytaj.pl stworzył ciekawe pomysły dla miłośników książek. Na wspomnianej stronie są dostępne liczne produkty, mające na celu promowanie czytelnictwa. Każdy z tych produktów jest dedykowany książce. Zatem znajdziecie liczne wzory skarpet z książką, bluzy, koszulki, torby, notesy, plannery i wiele innych. Na pewno Wam się spodobają:) Ja jestem już szczęśliwą posiadaczką niektórych gadżetów i powiem Wam, że jestem oczarowana! Przepiękne plannery, oryginalne wzory skarpet, śliczne zakładki i cudowne magnesy. Tylko spójrzcie na zdjęcia:) Gorąco polecam i zachęcam do zakupów, tym bardziej że tylko dziś możecie skorzystać z super promocji:)

 

Każdy, kto 23 kwietnia zakupi planner czytelnika, otrzyma kalendarz książkowy! Zakup notatnika będzie nagrodzony zestawem zakładek, a miłośnicy  skarpet otrzymają gratis magnes lub przypinkę. Przy zakupie 3 par skarpet, 4 będzie gratis!

 

Kilka słów od przeczytaj.pl:

Jesteśmy w branży od 20 lat. Mamy szeroką wiedzę i znamy najnowsze dane z rynku. Jeżeli będziecie potrzebowali informacji, to proszę śmiało dzwonić. Jesteśmy również otwarci na spotkania. Dostarczyliśmy Wam gadżety związane z czytelnictwem, aby Wasze relacje w dniu Międzynarodowego Dnia Książki były pełne miłości do książek!
 
Miłego dnia:)











6 komentarzy:

  1. Świetna oferta. Ekstra są te książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazywam się Elfrida canga z Albanii, chcę podzielić się tym cudownym doświadczeniem z całym światem, jak wspaniały rzucający zaklęcia miłosne pomógł mi sprowadzić męża po tym, jak opuścił mnie na ponad 8 miesięcy, aby być z inną kobietą, skontaktowałem się z wieloma zaklęciami Caster ale nie mógł mi pomóc, dopóki nie poznałem tej wspaniałej DR DAWN ACUNA, obiecała mi i wróciła do męża w 48h, odkąd wrócił okazał mi miłość i troskę, teraz żyjemy w pokoju i szczęściu, a wszystko dzięki ty Dr.
    Skontaktuj się z nią w sprawie wszelkich wyzwań w związku lub jeśli chcesz szybko zajść w ciążę lub wyleczyć jakąkolwiek chorobę, Dr Dawn da Ci perfekcyjny rezultat.
    E-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten blog i ciekawe treści

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pewnie o tym blogu powiem znajomemu. Naprawdę warto być na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesujący blog . Na pewno na tym blogu spędzę bardzo dużo wolnego czasu.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny mojego bloga i za wszystkie komentarze :)

Korzystanie ze strony Wielbicielka książek i pozostawianie komentarzy jest jednoznacznym wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnych z art. 13 o Ochronie Danych Osobowych.
Jednocześnie każda osoba ma prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich poprawienia w razie potrzeby.