niedziela, 2 października 2016

Konkurs #9 :)




Serdecznie zapraszam do udziału w konkursie :)




Zasady konkursu (co należy zrobić, aby wziąć w nim udział) :

1.      Krótko wyrazić chęć udziału w konkursie
2.   Polubić mój fanpage : Wielbicielka książek lub zaobserwować bloga
3.   Polubić fanpage Wydawnictwa Literackiego
4.      Udostępnić post konkursowy na swoim profilu na FB lub blogu (mile widziane) 
5.   Napisać w komentarzu, dlaczego chcielibyście otrzymać książkę "Nagroda pocieszenia"?


  Prawidłowe zgłoszenie :

Zgłaszam się :
Lubię jako/Obserwuję jako :
Udostępniam link :
Odpowiedź:

REGULAMIN
  1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga – Wielbicielka książek / http://wielbicielka-ksiazek.blogspot.com/
  2. Nagrodą w konkursie jest książka „Nagroda pocieszenia” - Adam Lang, której fundatorem jest Wydawnictwo Literackie.
  3. Konkurs trwa od 02.10.2016 do 16.10.2016 r. do godziny 23.59. Zgłoszenia wysłane później nie będą brane pod uwagę.
  4. Zgłoszenia przyjmowane są w komentarzu pod postem konkursowym na moim blogu.
  5. Jedna osoba może się zgłosić tylko raz. 
  6. Jeśli zgłosi się mniej niż 10 osób - konkurs zostanie anulowany.
  7. Zwycięzcą konkursu zostanie osoba, której wypowiedź spodoba mi się najbardziej.
  8. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 7 dni od dnia zakończenia konkursu na moim blogu.
  9. Zwycięzca konkursu w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników, powinien przesłać dane do wysyłki nagrody mailowo : kasiatuszek@gmail.com. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 3 dni nie zgłosi się, nastąpi wybór innego zwycięzcy.
  10. Należy posiadać adres korespondencyjny w Polsce. Nie ma możliwości wysyłki nagrody za granicę.
  11. Nagroda zostanie wysłana w ciągu dwóch tygodni od daty ogłoszenia wyników konkursu.
  12. Każdy uczestnik konkursu powinien zapoznać się z regulaminem oraz zasadami konkursu. Zgłaszając udział  w konkursie jednocześnie wyraża zgodę na akceptację regulaminu.
  13. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu tylko w czasie trwania konkursu.
  14. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.). 

Recenzja książki "Nagroda pocieszenia" jest dostępna na moim blogu : 


Powodzenia! :) 

Miłego dnia! :)

14 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :)
    Lubię FB jako: Iza Wyszomirska
    Obserwuję bloga jako: Izabela Wyszomirska
    Udostępniam link: http://sza-terazczytam.blogspot.com/p/konkursy.html
    Odpowiedź:
    Nie znam wcześniejszej książki Adama Langa, a lubię poznawać nowych autorów. I choć czasy młodzieńcze mam już za sobą, to chętnie tę książkę przeczytam. Ciekawa jestem, jak autor widzi dzisiejszą młodzież i ich problemy, dylematy, bo poruszany temat wydaje się być bardzo interesujący. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zglaszan sie!
    Lubię na fb jako Patrycja fornal
    Obserwuję oga jako Patrycja fornal
    Udostępniam na fb https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1212855758770531&id=100001383551992
    Odpowiedz:

    Chce wygrac "nagrode pocieszenia", ponieważ ta książka dużo w życiu zmienia!
    Wygrana ta może sie zdarzyć
    Wystarczy tylko trochę pomarzyć!
    I myślę wtedy co by się stało, gdyby mi się taka książkę dostało...
    Taki dzień z pewnością byl by udany
    bo choć fortuna kołem się toczy
    wizja wygranej już do mnie kroczy!
    Zaraz poszłabym do sklepu, kupilabym zakładkę do kompletu,
    Również kawę i koc,
    a książka dałaby mi swą moc!
    Myśląc o ksiazce, tak zapomniałam o bożym świecie
    co za uczucie dobrze to wiecie
    Wielkich zamiarów skrytej nadziei
    Moja dusza się cieszy a serce rozwesela, że mam możliwość wygrania
    "nagrody pocieszenia " ;)
    Tak bardzo tej książki chce!
    Proszę nie zawiedz mnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się
    Lubię i obserwuję jako Joanna Zieleniecka
    Udostepniam:
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=875337392568321&id=100002762040202
    Odpowiedź:
    Chciałabym otrzymać Nagrodę pocieszenia ponieważ dawno nie czytałam książki która nie jest kryminałem :) ostatnio moja szafka przyjmuje ksiazi tylko z tego gatunku i czuję, że mój mózg zaczyna sie buntować 😁 z chęcią poczytam coś przyjemnego dla duszy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    Lubię jako: Angelika Ślusarczyk
    Obserwuję jako : Magia słowa
    Udostępniam link : http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/p/konkursy.html
    Odpowiedź: Poznałam pierwszą powieśc autora i jestem niezmiernie ciekawa drugiej książki tego Pana! Okładka jest ładna, ale jak nie zgłosi się 10 osób, to ja robie za tych brakujących!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam sie jako Basia a obserwuje na fb jako Barbara Pawlik udostepnilam na fb . Chcilabym otrzymac ksiazke pocieszenia wspaniały tytuł akurat pasuje by była pocieszeniem dla niejednej sytuacji jaka człowiek w tym życiu przechodzi

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się : Sylwia Jamrozik
    Lubię jako/Obserwuję jako : Sylwia Jamrozik
    Udostępniam link : https://www.facebook.com/sylwia.jamrozik.7/posts/1240665182650673?pnref=story
    Odpowiedź: Chciałabym wygrać tą książkę, ponieważ jako fan czytania nie mogłabym przegapić takiej okazji. Drugim powodem jest moja nudna praca i tylko książki ratują mnie przed zwariowaniem z nudów. Potrzebuje ich jak najwięcej;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się.
    Lubię jako/Obserwuję jako : Delishe Blog
    Udostępniam link : http://bit.ly/2dcsnss
    Odpowiedź: Chciałabym wygrać tę książkę, gdyż wreszcie znalazłam czas, aby wieczorami usiąść z gorącą herbatą pod kocem z książką. Jesień niestety mnie rozczarowała, całymi dniami pada, a ja jestem przeziębiona. Ta książka byłaby swoistą nagrodą pocieszenia w zamian za to, że jesień nie jest taka jaką sobie wymarzyłam i myślę, że umiliłaby mi ten czas.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się : Anna Przegędza
    Lubię jako/Obserwuję jako : Anna Przegędza
    Udostępniam link : https://www.facebook.com/ania.przegedza/posts/888750987923226
    Odpowiedź:Chciałabym otrzymać książkę "Nagroda pocieszenia", ponieważ nie miałam okazji jeszcze poznać autora - Adama Langa. Czytam tylko kryminały, bo lubię jak coś się dzieje, a nie usypiam przy książce...Toteż tematyka młodzieżowa byłaby moim wyzwaniem.Zawsze musi być ten pierwszy raz :D


    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się
    Lubię jako/Obserwuję jako : ja ;) Aneta Adamczuk
    Udostępniam link : https://www.facebook.com/aneta.adamczuk.5
    Odpowiedź: Chciałabym przeczytać tę książkę bo lubie różnorodne książki i myśle że mi sie spodoba;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :
    Lubię jako/Obserwuję jako : Gosia.H-m
    Udostępniam link :https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1805169353059691&id=100006999315978&pnref=story
    Odpowiedź: Przyznam się bez bicia, że nie znam tego autora, ale to w sumie nic dziwnego, bo etap książek 'młodzieżowych' już za mną. Ale o zgrozo, Młody tez go nie zna bo nie czyta i wg niego książki to zło. Może książka o równolatkach i ich problemach sprawi, ze przekona się do czytania?
    bardzo bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako : Wiktoria Guziewicz
    Lubię jako: Dagmara Męcina
    Udostępniam link : https://www.facebook.com/dagmara.mecina
    Odpowiedź: Chciałabym poczytać o kompromitujących wspomnieniach "Kubła" i poznać jego historię miłosną (czy dziewczyna kolegi odwzajemni jego uczucia) :) Jestem naprawdę ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się! :D
    Lubię jako: Jagoda Gindera i obserwuję jako: Jagoda G
    Udostępniam link : https://plus.google.com/102223243176506653435/posts/4DgXyJXwftX
    Odpowiedź:
    „Nagroda pocieszenia” powinna trafić do mnie ponieważ….:
    1.…. kocham czytać książki i bardzo chciałabym przeczytać tę powieść <3
    2.…. potrzebuję „Nagrody pocieszenia” bo ostatnio nie wszystko idzie po mojej myśli ;)
    3.… zaintrygowała mnie ta książka ;
    4.…. słyszałam wiele dobrych opinii o tej książce i chciałabym sama przekonać się czy naprawdę jest ona tak fantastyczna czy jednak jest przereklamowana (oby nie!) :D
    5.…. potrzebuję jakieś dobrej lektury na te jesienne, zimne wieczory ;
    6.…. nie znam twórczości autora lecz z miłą chęcią zapoznam się;
    7.…. okładka jest cudowna (wiem, nie ocenia się książek po okładce lecz okładki również należy doceniać) :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny mojego bloga i za wszystkie komentarze :)