wtorek, 19 lipca 2016

Konkurs :)




Serdecznie zapraszam do udziału w konkursie :)


Zasady konkursu ( co należy zrobić, aby wziąć w nim udział ) :

1.      Polubić mój fanpage : Wielbicielka książek
2.   Polubić fanpage autorki książki Magdaleny Kozioł - 52 Kolory Życia 
3.      Zaobserwować mojego bloga 
4.      Udostępnić post konkursowy na swoim profilu na FB lub blogu ( mile widziane ) 
5.      Krótko wyrazić chęć udziału w konkursie
6.   Odpowiedzieć na pytanie:

Z czym kojarzy Ci się kolor niebieski?


 Prawidłowe zgłoszenie :

Zgłaszam się:
Lubię jako:
Obserwuję jako:
Udostępniam link:
Odpowiedź: 


REGULAMIN
  1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga – Wielbicielka książek / http://wielbicielka-ksiazek.blogspot.com/
  2. Nagrodą w konkursie jest książka „52 kolory życia” (tom I) - Magdalena Kozioł.
  3. Fundatorem nagrody jest Magdalena Kozioł - autorka książki 52 kolory życia” (tom I).
  4. Konkurs trwa od 19.07.2016 do 02.08.2016 r. do godziny 23.59. Zgłoszenia wysłane później nie będą brane pod uwagę.
  5. Zgłoszenia przyjmowane są w komentarzu pod postem konkursowym na moim blogu.
  6. Jedna osoba może się zgłosić tylko raz. 
  7. Jeśli zgłosi się mniej niż 5 osób - konkurs zostanie anulowany.
  8. Zwycięzcą zostanie osoba wyłoniona w drodze losowania.
  9. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 7 dni od dnia zakończenia konkursu na moim blogu.
  10. Zwycięzca konkursu w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników, powinien przesłać dane do wysyłki nagrody mailowo : kasiatuszek@gmail.com. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 3 dni nie zgłosi się, nastąpi losowanie innego zwycięzcy.
  11. Należy posiadać adres korespondencyjny w Polsce. Nie ma możliwości wysyłki nagrody za granicę.
  12. Nagroda zostanie wysłana w ciągu dwóch tygodni od daty ogłoszenia wyników konkursu.
  13. Każdy uczestnik konkursu powinien zapoznać się z regulaminem oraz zasadami konkursu. Zgłaszając udział  w konkursie jednocześnie wyraża zgodę na akceptację regulaminu.
  14. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu tylko w czasie trwania konkursu.
  15. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.). 

Recenzja książki "52 kolory życia" jest dostępna na moim blogu :  


 Powodzenia ! :)

30 komentarzy:

  1. Zgłaszam się
    Lubię jako: Joanna Zieleniecka
    Obserwuję jako: Joanna Zieleniecka
    Udostępniam link:
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=822330034535724&id=100002762040202
    Odpowiedź:
    Kolor niebieski kojarzy mi się z niezapominajkami ;) w dzieciństwie nalezalam do harcerstwa do grupy właśnie niezapominajek i sentyment pozostał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się:
    Lubię jako:Karolina Klekowska
    Obserwuję jako:Karolina Klekowska
    Udostępniam link:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=296870400666346&id=100010301640377
    Odpowiedź: Kolor niebieski kojarzy mi się z gwiazdkami - takimi przylepianymi na sufit, co świecą w nocy. Miałam takie w pokoju, gdy byłam mała. Gdy zasypiałam, uwielbiałam się wpatrywać w moje własne prywatne "niebo".

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się:
    Lubię jako: Michalina Foremska
    Obserwuję jako: Jan Foremski (korzystam z konta google męża :D)
    Udostępniam link:https://web.facebook.com/michelle.slusarz/posts/1284989794864234
    Odpowiedź: Kolor niebieski kojarzy mi się z nadzieją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się:
    Lubię jako: Małgorzata Rolla
    Obserwuję jako: Małgorzata R
    Udostępniam link: https://www.facebook.com/malgorzata.rolla0/posts/10207948912694529?pnref=story
    Odpowiedź: Kolor niebieski kojarzy mi się z pięknym pogodnym niebem

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się;)
    Lubię jako Patrycja Fornal
    Obserwuje jako Patrycja Fornal
    Udostępniam: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1154141857975255&id=100001383551992
    Odpowiedz;
    Kolor niebieski kojarzy mi się z pięknymi kwiatami niezapominajkami;)
    Uwielbiam je, sa to piękne kwiaty, które niewymagające i bardzo łatwe w uprawie, właściwie same się uprawiają. Potrzebują jedynie regularnego i dość obfitego podlewania podczas suchej wiosny.
    Warto też powiedzieć, że kwiaty niezapominajek są symbolem pameci ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)
    Lubię jako: Lidia Białowąs
    Obserwuję jako: Lidia Białowąs
    Udostępniam link: https://www.facebook.com/smukla.rufa/posts/1224036470974486?pnref=story
    Odpowiedź: Kolor niebieski kojarzy mi się z wakacjami nad morzem gdzie nie widać, w którym momencie kończy się woda, a gdzie zaczyna niebo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)
    Lubię jako: Magdalena S.
    Obserwuję jako: Magda Optymistyczna
    Udostępniam link: -
    Odpowiedź: Niebieski kojarzy mi się z dzieciństwem i śliczną, błękitną sukienką, jaką miałam. To beztroska, radość i prawdziwe szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Lubię jako: Anita Lal
    Obserwuję jako: lonely castaway
    Udostępniam link: https://plus.google.com/110464703222389827466/posts/8FrRgjrJg85
    Odpowiedź: Z Wenecją, którą odwiedziłam podczas mojej tegorocznej podróży do Włoch. Przepiękne miasto na turkusowej wręcz wodzie i błękitne niebo, idealnie i w wielu odcieniach niebieskiego <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :)
    Lubię jako: Magdalena Zając
    Obserwuję jako: magi18
    Udostępniam link: https://plus.google.com/109443195806607439941/posts/9NSKc22DK1z
    Odpowiedź: Niebieski kojarzy mi się niebem, na które mogę spoglądać każdego dnia, z nadzieją, która dodaje mi wiary w lepsze jutro i spokojem, którego potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się
    Lubię jako: Beata Kandzia
    Obserwuję jako: Beata Kandzia
    Udostępniam link: https://plus.google.com/u/0/110061712332260582292/posts/baQzk4NBtKt
    Odpowiedź: Kolor niebieski kojarzy mi się przede wszystkim z niebem i z morzem, a także ze spokojem, z zimnem, chłodem, z czystą wodą i z nadzieją oraz z niebieskimi ubraniami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    Lubię jako: Gabriela M.
    Obserwuję jako: Gab riela
    Udostępniam link: http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/p/konkursy.html
    Odpowiedź: Wszystkim kolor niebieski kojarzy się z pozytywami, ale mi on przypomina smutek, niepokój i fale łez, wylewane w przeciągu ostatnich trzech lat. Przypomina mi o śmierci bliskich, bardzo ważnych dla mnie osób, dlatego z jednej strony nienawidzę tego koloru, ale z drugiej bardzo go lubię, bo nie pozwala mi zapomnieć i stać się obojętną.
    gabolek000@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :)
    Lubię jako: Dagmara Męcina
    Obserwuję jako: Wiktoria Guziewicz
    Udostępniam link: https://www.facebook.com/dagmara.mecina
    Odpowiedź: Kolor niebieski jest moim ulubionym kolorem. Kojarzy mi się ze spokojem, wyciszeniem i z moją szafą kilka lat temu ;) Kiedyś ubierałam się tylko na niebiesko, teraz urozmaicam ubiór, ale różne odcienie niebieskiego wciąż są ważnym elementem moich strojów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się:)
    Lubię jako: Małgorzata Bula
    Obserwuję jako: Melisa Anonim
    Udostępniam link: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10154003493328271&id=602538270
    Odpowiedź: Niebieski kojarzy mi się z morzem, które widziałam dwa razy w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się:
    Lubię jako: Dorota Bula
    Obserwuję jako: Mylene 17
    Udostępniam link: https://www.facebook.com/dorota.bula.3/posts/1217132534998504?pnref=story
    Odpowiedź: Kolor niebieski kojarzy mi się z książką Jolanty Kosowskiej "Nie ma nieba", do tego na okładce tej książki też króluje kolor niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się:
    Lubię jako: Julia Annab
    Obserwuję jako: Julia Annab
    Udostępniam link: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1557745001201114&id=100008968877007
    Odpowiedź: Kolor niebieski kojarzy mi się z niebem, z wodą i z niezapominajkami

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny mojego bloga i za wszystkie komentarze :)